Prototroni mentoritega liitus sotsiaalmeedias turundaja Marko Saue


marko copy
Prototroni selle aasta kevadvoorust alates jagab programmis osalevatele meeskondadele oma teadmisi ja nõu sotsiaalmeedia turundusega tegelev Marko Saue ettevõttest Goal Marketing OÜ.

„Nägin Prototroni koostööpakkumises head võimalust anda oma panus alustavatele ettevõtetele, kuidas oma ideed edukalt müüa. Äri algusfaasis puuduvad tihti oskused ja ka finantsid, et oma ideed suurelt müüa. Sotsiaalmeedia annab hea võimaluse alustada väiksemas mastaabis, kuid konkreetselt sihitud sihtrühmani jõudes,“ selgitas Saue, miks Goal programmiga liitus.

Tema sõnul on sotsiaalmeedia strateegia puhul tavaliselt kaks äärmust – seda kas alahinnatakse või siis mõeldakse üle. „Võti, nagu paljude asjade puhul, peitub tegelikult lihtsuses. Ära alahinda ega mõtle üle. Strateegia definitsioon on tegelikult ju lihtne. Strateegia ei ole midagi muud, kui kaugeima eesmärgi saavutamiseks koostatud tegevuskava, mille elluviimise õnnestumiseks on olulised kolm komponenti: strateegilised partnerid, Sinu ettevõte “miks?” ja Sinu kliendi WOW,“ lisas ta.

Prototroni programmi osaks on võimalus kaasata oma ideele toetust ühisrahastuspaltvormi Fundwise abiga. Sellise kampaania turundamiseks on sotsiaalmeedia parim koht ja nüüd saavad meeskonnad eduka kampaania loomiseks tuge Markolt.

Tere tulemast!

LOE rohkem