Sotsiaalmeedias turundamise guru Marko Saue GOAList andis meie meeskondadele suurepärase ülevaate sellest, kuidas, miks, millal, ja mis kõige olulisem – kellega sotsiaalmeedias rääkida.
Kõige olulisem on strateegia. Sul peab olema plaan, mida sa sotsiaalmeedias teed. Kui sul plaani ei ole, võib sotsiaalmeedia kontode haldamine olla igapäevane peavalu.
Siin on 7 punkti, kuidas olla sotsiaalmeedias turundamisel edukas:
- Võta aega, et panna kokku sotsiaalmeedias turundamise strateegia.
- Mõtle välja, millist sotsiaalmeedia kanalit sa plaanid kasutada.
- Pane paika, millist tüüpi sisu sa soovid oma jälgijatele näidata. Tee uurimustööd. Tee ajurünnakuid uute ideede saamiseks. Ole loominguline.
- Jaga oma sisu kõige olulisemates kanalites.
- Jälgi peamisi mõõdikuid, lisa need oma eesmärkidele.
- Ole teadlik, mis on peamised jagamise käivitajad. Mängi inimeste emotsioonide peale!
- Alati kontrolli, enne, kui midagi avaldad.
Ole naljakas, nutikas, vastuoluline, liigutav, seksikas, šokeeriv, lahe – sa pead oma konkurentidest eristuma, sa pead suutma inimesi puudutada.
Nüüd, kui see on teada, oled valmis maailma vallutama.
Enne veel võiksid Marko webinari veel kord üle vaadata.