Yrjö Ojasaar Eesti ettevõtete arengust

01.03.2017
Yrjö Ojasaar 1024x768

Eesti ettevõtted paistavad silma murrangulise arenguga traditsioonilistes ja konservatiivsetes sektorites, võttes kasutusele innovatiivseid uusi tooteid ja ärimudeleid, ütleb Solon Partnersi juhtivpartner ja Prototroni ekspertkogu liige Yrjö Ojasaar.

Tarneahela suurimaks muutuseks lähiajal peab ta inimeste asendamist tarkade masinatega. Toome teieni katke intervjuust Yrjöga, kus ta ütleb:“Paljud Eesti ettevõtted on tehnoloogilisi uuendusi väga edukalt kasutusele võtnud. Õigupoolest paistavad Eesti ettevõtted silma murrangulise arenguga traditsioonilistes ja konservatiivsetes sektorites, võttes kasutusele innovatiivseid uusi tooteid ja ärimudeleid. Transferwise, Monese, Fortumo, Skype, Pipedrive, Jobbatical, Taxify, Lingvist, Skeleton Technologies jt on kõik saavutanud edu, esitades traditsioonilistele mängijatele väljakutse innovatsiooni näol.

Lootustandev innovaator on logistikas ka ShipitWise, mis on kaks ringi edukalt Funderbeamist rahastust taotlenud. ShipitWise arendas välja logistikaplatvormi, mille abiga saab saata suusad, jalgrattad, golfikepid, mööbli või muud kaubad just sellesse kohta Euroopas ja just selleks hetkeks, kuhu ja millal neid vaja on.

Eesti äriinimestele on info tohutult hästi kättesaadav. Üritusi nagu Latitude 59, Garage 48, Lift 88 tunnevad ja külastavad andekaimad inimesed kogu maailmas, Prototroni ja Ajujahi konkurssidelt on alguse saanud paljud innovatiivsed rahvusvahelised ettevõtted. Samuti on kogu Eestis olemas kiirendid, inkubaatorid ja kompetentsikeskused, abiks on ka EAS. Kõigi nende jõupingutused on kandnud vilja ning ettevõtete juhtideni on jõudnud sõnum pideva innovatsiooni vajadusest.“

Loe täispikka artiklit siit.