Turundamine sotsiaalmeedias: kas sul on plaan?


Sotsmeedia foto
Sotsiaalmeedias turundamise guru Marko Saue GOAList andis meie meeskondadele suurepärase ülevaate sellest, kuidas, miks, millal, ja mis kõige olulisem – kellega sotsiaalmeedias rääkida.

Kõige olulisem on strateegia. Sul peab olema plaan, mida sa sotsiaalmeedias teed. Kui sul plaani ei ole, võib sotsiaalmeedia kontode haldamine olla igapäevane peavalu.

Siin on 7 punkti, kuidas olla sotsiaalmeedias turundamisel edukas:

  1. Võta aega, et panna kokku sotsiaalmeedias turundamise strateegia.
  2. Mõtle välja, millist sotsiaalmeedia kanalit sa plaanid kasutada.
  3. Pane paika, millist tüüpi sisu sa soovid oma jälgijatele näidata. Tee uurimustööd. Tee ajurünnakuid uute ideede saamiseks. Ole loominguline.
  4. Jaga oma sisu kõige olulisemates kanalites.
  5. Jälgi peamisi mõõdikuid, lisa need oma eesmärkidele.
  6. Ole teadlik, mis on peamised jagamise käivitajad. Mängi inimeste emotsioonide peale!
  7. Alati kontrolli, enne, kui midagi avaldad.

Ole naljakas, nutikas, vastuoluline, liigutav, seksikas, šokeeriv, lahe – sa pead oma konkurentidest eristuma, sa pead suutma inimesi puudutada.

Nüüd, kui see on teada, oled valmis maailma vallutama.

Enne veel võiksid Marko webinari veel kord üle vaadata.

Marko Saue esitlus.